مرکز فروش سایبان مغازه

مرکز فروش سایبان مغازه

راهنمای خرید سایه بان مغازه ای برای انتخاب مناسب ترین سایه بان
مقدمه
امروزه بسیاری از افراد در اماکن مختلف از سایه بان های مختلف در مدل های متفاوت استفاده می کنند. یکی از این اماکن مغازه می باشد که استفاده از سایه بان در آن ضروری بوده و باید حتماً از این محصول استفاده شود. یکی از علت های این امر تأثیر بسیار زیادی است که سایبان مغازه در نمای خارجی مغازه یا فروشگاه برای جلب مشتری می گذارد. همچنین اگر در فروشگاه و مغازه شما مواد غذایی وجود دارد؛ وجود سایه‌بان مغازه ای حتما ضروری می باشد که علت آن حفاظت و نگه داری از مواد غذایی و خوراکی در مقابل آفتاب می باشد.
همچنین در سایر فروشگاه ها و مغازه ها برای محافظت از مغازه و محصولات موجود در مغازه یا فروشگاه و همچنین محافظت از مشتریان باید حتما از سایبان مغازه استفاده کرد که این کار در جذب مشتریان زیاد نقش فوق العاده ای را ایفا می کند. در مقاله پیش رو قصد داریم به موضوع سایه بان مغازه ای پرداخته و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.
معرفی سایبان مغازه ای
همان طور که در قسمت پیش نیز گفتیم سایه بان مغازه‌ای به علت کاربرد و مزایای بسیاری که دارد باید حتماً مورد استفاده قرار بگیرد که این کار مشتریان بسیاری را جذب می کند. سایبان مغازه ای همان طور که از نامش پیداست سایه‌بانی است که برای استفاده در اماکنی مانند مغازه و فروشگاه بسیار مناسب می باشد. این سایبان نقش بسیاری در خنکی هوای مغازه داشته و در نتیجه از فساد مواد در این مکان جلوگیری می کند. در تابستان جهت جلوگیری از تابش آفتاب و در فصل زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه از این محصول پرکاربرد استفاده می شود. قطعاً در انتخاب سایبان مغازه ای کیفیت و قیمت دو معیار بسیار مهم می باشند که در هنگام خرید باید حتماً به آنها توجه کرد. اما عوامل دیگری نیز در این انتخاب دخیل هستند. برای مثال بستگی دارد که مغازه شما در کدام شهر از کشورمان ایران می باشد.
به طور مثال در برخی از شهرها با باد ها و بارش شدید مواجه هستیم که باید در این شهرها حتماً از سایبان برقی استفاده کرد. به طور کلی بهترین سایبان برای استفاده در اماکنی مانند مغازه و فروشگاه ها سایبان برقی می باشد. سایبان های مغازه برقی تکیه گاه عمودی ندارند؛ اما به جای آن دارای بازو های افقی هستند که می توان آن ها را به صورت اتوماتیک جمع کرد. موتور برقی به کار رفته شده در سایه بان برقی موجب شده تا بتوان به کمک یک ریموت به راحتی این سایه بان را باز و بسته کرد. البته توجه داشته باشید که به همراه ریموت کنترل یک ریموت یدک نیز به شما عزیزان داده می شود.
به طور کلی می‌توان گفت که سایه بان برقی از پیشرفته ترین سایبان ها می باشد که امروزه در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها به کار گرفته می شود. علت این امر این است که موتور این سایبان برقی بوده و بسیار با کیفیت و استاندارد می باشد. همچنین ریموت این نوع سایه بان ها این امکان را فراهم کرده که با لمس دکمه واقع شده روی ریموت به آسانی بتوان سایبان برقی را باز و بسته کرد که این مزیت جزو برترین وضعیت ها نسبت به سایر سایه بان ها می باشد. توجه داشته باشید که در زمانی که موتور برقی سایبان برقی مغازه ای از کار بیفتد بازوها حرکت کرده و باز و بسته می شوند.
در صورت خراب شدن موتور این محصول باید گفت که جای نگرانی نیست؛ زیرا هزینه زیادی ندارد که علت آن کم مصرف بودن موتور سایبان برقی می باشد. همچنین توجه داشته باشید که برای سایه بان برقی می توانید از سنسور نور هم استفاده کنید تا در زمان طلوع آفتاب زحمت شما برای حرکت دادن سایبان کمتر شود. این سنسور ها به نور حساس بوده و در زمان تابش نور آفتاب سنسور سایه بان را به حرکت می‌اندازند و بازوها به طور خودکار باز می شوند. همچنین در زمان غروب و رفتن نور سایه بان ها به طور خودکار بسته خواهند شد. وجود ریموت و سنسور ها در سایبان مغازه ای موجب پرطرفدارتر شدن و محبوب تر شدن این محصول شده است. در ادامه مقاله به بررسی این سایبان می پردازیم تا شما عزیزان را با آن بیشتر آشنا کنیم.
مزایای سایبان برقی مغازه ای
همان طور که در قسمت های پیش گفته شد امروزه انتخاب سایبان برای اماکنی مانند مغازه و فروشگاه بسیار حائز اهمیت می باشد که این انتخاب تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. همان طور که در قسمت پیش نیز گفتیم بهترین سایبان برای اماکنی مانند مغازه و فروشگاه سایبان برقی می باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی مزایای این سایه‌بان پرداخته و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم تا علت انتخاب این نوع سایه بان ها برای شما عزیزان روشن شود.
1. امروزه در بسیاری از مکان ها مانند هتل ها و کافی شاپ ها مشاهده می شود که غذا در فضای آزاد سرو می شود. به بیان دیگر در فضای آزاد چیدمان وجود دارد تا افراد برخی از ساعات روز را در آنجا سپری کنند. با استفاده از سایبان مغازه ای در اماکنی مانند هتل ها و کافی شاپ ها و همچنین رستوران ها می توان به سر سفره غذا در فضای آزاد پرداخت و مشتریان بسیاری را به علت این قابلیت فوق العاده جذب کرد.
۲. سایبان مغازه ای که همان سایبان برقی می باشد مزیت های بسیاری دارد که یکی دیگر از آن ها خصوصیت کنترل از راه دور می باشد. به این معنی که می‌توان با توجه به این قابلیت فوق العاده آن را از داخل مغازه نیز هدایت کرد و نیازی به حضور مستقیم فرد کاربر نیست.
3. یکی دیگر از مزایای سایه‌بان مغازه‌ای این است که می‌توان لوگو و طرح مورد نظر فرد مشتری را روی پارچه سایبان چاپ کرد. به بیان دیگر کاربر یا مشتری می‌تواند طرح و لوگوی مورد نظر خود را که نشان دهنده کسب و کار اوست به ما بدهد و ما آن طرح را روی سایبان برقی مغازه او درج می کنیم. این کار موجب جذب مشتریان زیادی می‌شود و یکی از دیگر مزایای سایبان برقی مغازه به حساب می آید.
۴. سایبان برقی از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا می باشد. این امر موجب شده تا تاثیر فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون خارجی مغازه بگذارد و فضای بیرونی آن را زیبا تر جلوه دهد. این کار باعث می شود تا مشتریان زیادی جذب آن مغازه یا فروشگاه شوند و بخواهند برای یک بار هم که شده از آن دیدن کنند. این امر خود یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه به حساب می آید.
۵. سایبان برقی فضای داخلی مغازه یا مکان مورد نظر را خنک نگه می دارد که این امر موجب شده تا اتلاف انرژی صورت نگیرد. در فصل تابستان گرما می تواند تاثیر مخربی در کم شدن مشتری بگذارد. حال آن که استفاده از کولرهای مختلف هزینه بر می باشد. پس بهترین راه برای خنک نگه داشتن مغازه و جلوگیری از گرمای بیش از حد استفاده از سایه بان برقی مغازه می باشد که حتماً باید از آن استفاده کرد.
انواع سایه بان مغازه ای
همان طور که پیش از این گفتیم سایبان مغازه ای یکی از کاربردی ترین محصولات برای جلوگیری از ورود نور آفتاب به فروشگاه ها یا ایجاد فضای سایه مانندی در محیط باز می باشد. همان طور که گفته شد یکی از بهترین سایه بان مغازه ای سایبان برقی می باشد زیرا به خوبی می‌توانند از ورود نور آفتاب به فروشگاه ها جلوگیری کند.
در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی انواع سایبان های مغازه پرداخته و هر یک را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بیش تر با آن ها آشنا شوید.
سایبان کالسکه ای:
یکی از انواع سایبان های مغازه ای سایبان کالسکه ای می باشد که امروزه در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها و علاوه بر آن در بسیاری از منازل مسکونی از این نوع سایه بان استفاده می شود. توجه داشته باشید که سایبان کالسکه ای در بین سایر سایبان های مغازه ای کم ترین و ارزان ترین قیمت را دارد. این نوع سایه بان اغلب از جنس آهن و با روکش کانتینری تهیه می شود. این سایه بان بسیار مقرون به صرفه می باشد و در حالت های ربع دایره و کلاسیک تولید شده و عرضه می شود. همچنین بهتر است بدانید که سایبان کالسکه ای در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود که طبق نظر و سفارش مشتریان می تواند این محصول با چاپ طرح مورد نظر آن ها ارائه شود. این سایه بان سازه فولادی نورد شده ای می باشد که پس از اسمبل شدن به یک ربع دایره تبدیل می شود.
این سازه پولادین بوده و اغلب با مقطع دایره ای یا مربعی شکل نورد شده است. این طرز ساخت موجب شده تا سایه مناسبی به وجود بیاید. حتی برای ساخت اسکلت سایبان نیز به نورد کردن فولاد نیاز می باشد تا بتوان آن را به نیم دایره تبدیل کرد و پس از نصب روکش دلخواه از آن بیشترین استفاده را کرد. در بین سایبان های مغازه ای سایبان کالسکه ای نام های مختلفی دارد که برای نمونه می توان به سایه بان کروک و سایبان چتری اشاره کرد. سایه بان ها ابعاد مختلفی دارند که بهتر است ارتفاع نصب آن ها طوری باشد که برای افرادی که از محل نصب سایه‌بان عبور می‌کند مزاحمت ایجاد نکند.
سایبان کالسکه ای نسبت به سایه بان برقی یا همان سایبان بازویی قیمت پایین تری دارد؛ اما می‌توان گفت که مدل قدیمی تری نسبت به سایبان برقی می باشد. این سایه بان اغلب برای سایه انداختن روی پنجره مورد استفاده قرار می گیرد و دارای یک گیربکس بوده و بازوهای جانبی آن مجهز به فنر هستند. در قسمت بالای سایبان کالسکه ای نیز یک لوله گرداننده وجود دارد. سایبان کالسکه ای از دو قسمت تشکیل می شود که یکی از این دو قسمت اسکلت و دیگری روکش سایه بان می باشد. اسکلت سایبان کالسکه ای با ۲ کیفیت سبک و سنگین تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. روکش این نوع سایه بان نیز از پارچه های مختلف تولید شده و طراحی شده است که برای نمونه می‌توان به پارچه های راه را با طرح های مختلف ترانزیت یک رو و … اشاره کرد که هر کدام از این روکش ها مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارا هستند. جالب است بدانید که سایبان های کالسکه ای خود انواع مختلفی دارند که می توان به سایه بان کرکره ای، سایه بان ترانزیت، بنری و …. اشاره کرد.
سایبان کالسکه ای اغلب جهت سایه انداختن روی پنجره و سردرب مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد که قیمت آن نسبت به سایر سایبان ها کم تر می باشد. نکته بسیار مهم در سایه بان کالسکه ای شکل سازه آن می باشد که آیرودینامیکی است و برای مناطقی که بادخیز هستند بسیار استفاده می شود. از سالیان گذشته تا کنون از سایبان کالسکه ای برای سایبان مغازه استفاده می شده و حتی از این نوع سایه بان در کافه ها و رستوران ها به عنوان سایه بان دکوراتیو نیز می توان استفاده کرد. سایبان کالسکه علاوه بر استفاده در مغازه در بسیاری از اماکن دیگر مانند تراس، خودرو، درب، استخر و ویلا نیز استفاده می شود. استفاده از سایبان کالسکه ای دلایل بسیار زیادی دارد که در این قسمت از مقاله به برخی از آن ها می پردازیم.
۱. استحکام بسیار بالای سایبان کالسکه ای:
یکی از دلایل مهم استقبال زیاد از سایبان کالسکه ای استحکام زیاد آن می باشد. معمولا از فولاد برای ساخت این نوع سایبان ها استفاده می شود که این موضوع موجب محکم تر شدن و افزایش دوام این نوع سایه بان شده است. همچنین این سایه بان به علت این که آیرودینامیکی می باشد؛ نسبت به سایر سایبان ها در مناطق بادخیز استحکام بیشتری دارد.
۲. پوشش کامل سایبان کالسکه ای:
از دلایل دیگر استقبال بسیار مشتریان از سایبان کالسکه ای پوشش کامل آن می باشد. پوشش سایبان کالسکه ای به گونه‌ای است که نور آفتاب نمی تواند به هیچ وجه از آن عبور کند. همچنین این نوع سایه بان از ورود گرد و غبار به مغازه ها جلوگیری می کند.
3. درج تبلیغات گسترده روی سایه بان کالسکه ای:
یکی دیگر از دلایل استفاده از این نوع از سایبان های مغازه ای این است که امکان درج تبلیغات مختلف روی آن امکان پذیر می باشد. اغلب تمام کسب و کارها به تبلیغ احتیاج دارند به همین علت افرادی که می خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند می‌توانند از سایبان کالسکه ای جهت دیده شدن حرفه خود استفاده کنند. این قابلیت مورد توجه انواع کسب و کار ها برند ها و شرکت ها می باشد و گزینه بسیار خوبی برای گسترش آن محسوب می شود. علاوه بر موارد گفته شده سایبان کالسکه ای مزایای بسیاری دارد که در این قسمت از مقاله قصد داریم به این نوع سایبان های مغازه بیشتر بپردازیم.
1. طرفداران بسیار این سایبان: هرکس در طول عمر خود به دفعات بسیار سایبان کالسکه ای را مشاهده کرده است. همان طور که می دانید این نوع سایه بان های مغازه‌ای در بین صاحبان کسب و کار طرفداران بسیاری دارد. پس یکی از مزیت های سایبان کالسکه ای طرفداران بسیار آن می باشد که نشان دهنده کیفیت و کاربرد گسترده این محصول می باشد.
۲. قیمت سایبان کالسکه ای: قیمت این نوع از سایبان های مغازه ای طبق متراژ آن و نوع متریال مورد استفاده در آن محاسبه می شود. اما به طور کلی می توان گفت که این نوع از سایبان های مغازه ای نسبت به انواع دیگر قیمت بهتر و مناسب تری دارند که این خود یکی از مزیت های بسیار خوب این نوع محسوب می شود.
سایبان جکی:
یکی از سایه بان های دیگر مغازه ای سایبان جکی می باشد که کیفیت آن بسیار بالا بوده و طول عمر بالایی دارد. نام دیگر این سایه بان ها سایبان بازویی یا سایبان برقی می باشد. توجه داشته باشید که از این نوع سایبان ها در محیط های مرطوب بیشتر استفاده می شود. علت این امر متریال موجود در این نوع سایه بان می باشد که در این مورد می توان گفت برای ساخت سایبان جکی از آلومینیوم برای ساخت قطعات مفصلی آن استفاده شده است. سایه بان جکی که نمونه ای از سایه بان ها می باشد؛ مجهز به جک یا بازو جهت باز و بسته شدن بوده و به طور اتوماتیک قابل تولید و طراحی می باشد. در سال های اخیر این نوع سایه بان های مغازه ای توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند.
علت این امر ظاهر این سایه بان و کیفیت مناسب آن می باشد. این سایبان با ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شود. به طور مثال جلو آمدگی سایبان جکی و راحتی می‌تواند تا ۲.۵ متر باشد. به همین علت می توان گفت که این نوع سایبان ها نسبت به سایر سایبان های مغازه ای فضای بزرگ تری را تحت پوشش خود قرار می دهند. سایبان برقی نوعی سایبان جکی می باشد که می توان آن را به طور شیب دار تنظیم کرد. میزان معمول شیب در این نوع سایبان ها تا ۵۰ درجه می تواند باشد. توجه داشته باشید که شیب کافی این سایبان ها می‌تواند از ورود نور آفتاب در وضعیتی که نور مایل باشد تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.
همان طور که می دانید نور آفتاب مزیت های بسیاری دارد اما اگر به درستی کنترل نشود مشکلات زیادی را جود می‌آورد. به طور مثال ورود آفتاب به مغازه موجب می‌شود تا محیط داخلی آن گرم تر شده و برای سرد کردن فضای داخلی به صرف انرژی بیشتری نیاز باشد. امروزه برخی از مغازه ها به توزیع مواد مختلف غذایی می‌پردازند که گرم شدن فضای داخلی آن می‌تواند به این مواد خوراکی آسیب وارد کند. به همین علت است که سایبان جکی باید جلوی درب مغازه نصب شود تا بتواند از ورود نور مستقیم آفتاب به داخل مغازه یا اماکن دیگر جلوگیری کند. سایبان جکی ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می‌توان به برقی بودن آن اشاره کرد. تولید سایبان جکی اتوماتیک موجب شده تا بتوان به کمک یک ریموت و فشار دادن یک دکمه این سایه‌بان منحصربه فرد را باز و بسته کرد.
همان طور که می دانید باز و بسته کردن سایه بان های دستی مشکلات بسیاری دارد و این موضوع موجب شده تا افراد که در منازل خود و در اماکن دیگر به خصوص مغازه ها برای جلوگیری از ورود نور آفتاب از سایبان برقی استفاده کنند. همچنین سایبان جکی از قطعات زیادی تشکیل شده که اغلب آن ها از جنس آلومینیوم می باشد. استفاده از این جنس در سایه بان جکی به علت جلوگیری از زنگ زدگی و افزایش طول عمر این سایبان می باشد. همچنین یکی از اجزای دیگر سایبان های جکی روکش آن می باشد که از جنس های بسیار متفاوتی مانند پلکسی، پی وی سی و پارچه تشکیل می شوند.
هر کدام از این پارچه ها بنابر کاربردی که دارند می توانند در اماکن مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به طور مثال زمانی که روی سایه بان ها به چاپ تبلیغات نیاز باشد باید از جنس پلکسی استفاده کرد؛ اما در صورتی که نمی خواهید روی روکش خود چاپی داشته باشید بنا به سلیقه شخصی می توانید از سایر جنس های روکش سایبان جکی استفاده کنید. به طوری کلی امروزه استفاده از این سایه بان ها گسترش بیش تری پیدا کرده است که مهم ترین علت آن برقی بودن آن می باشد که کار کردن با این سایه بان را آسان تر کرده است.
3. سایبان دکوراتیو:
استفاده از سایه بان ها برای اماکن مختلف بسیار افزایش یافته است. کاربرد سایبان ها معمولاً کاهش دمای محیط می باشد که این کار موجب صرفه جویی در انرژی می شود؛ زیرا فرد کاربر را از هزینه هایی که باید برای کولر آبی و گازی فراهم کند بی نیاز می کند. مهم ترین ویژگی سایه بان ها ایجاد سایه و محافظت می باشد. به بیان ساده تر سایه بان ها در مقابل برف، باران و باد بالاترین محافظت را دارا هستند. همان طور که پیش از این گفتیم سایه بان ها تنوع گسترده‌ای دارند. در این قسمت از مقاله قصد داریم به یکی از انواع سایبان مغازه ای یعنی سایه‌بان دکوراتیو پرداخته و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. این سایه بان ها طرفداران زیادی دارند که علت محبوبیت آن ها زیبایی بسیار بالایی است که دارند.
همان طور که می دانید زیبایی معیاری است که امروزه بسیاری از افراد به آن توجه می‌کنند. ویژگی اصلی سایه بان دکوراتیو کاربرد و کیفیت بالا در عین زیبایی می باشد؛ زیرا زیبایی به تنهایی نمی تواند موجب افزایش مشتری و دیده شدن مغازه مورد نظر شود. به طور مثال در اماکنی مانند کافی شاپ ها که طراحی آن ها مدرن شده است معیار زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد. به طور مثال در رستوران های شیک و مجلل شما نمی توانید از یک سایبان معمولی استفاده کنید؛ زیرا این کار طراحی شما را به طور کلی از بین می برد و این برای جذب مشتری اصلاً خوب نیست. کاربرد دیگر سایبان های دکوراتیو در تالارهای برگزاری مراسم می باشد که افراد بسیاری روی زیبای آن حساس هستند.
از سایبان های دکوراتیو در بسیاری از اماکن مانند ویلاها، باغ ها، انواع خانه های مسکونی و سایر اماکن استفاده می‌شود. زمانی که در یک مکان تجاری از سایبان دکوراتیو استفاده کنید با یک تیر چند نشان زده اید؛ زیرا با استفاده از سایه بان دکوراتیو زیبایی، تبلیغات برند و کاربرد بسیار بالا را به ارمغان آورده اید. این سایه بان ها با توجه به زیبایی فوق العاده و کارایی بسیار خاصی که دارند می توانند روی جذب مشتری تاثیرات عمده ای بگذارند. امروزه معیارهای زیبایی نسبت به گذشته تغییر کرده است و مشتریان پیش از این که وارد محلی شوند اول از همه به محیط مورد نظر توجه می‌کنند.
اگر این محیط به نظر آن ها دلنشین و زیبا بود در آن قدم گذاشته و وقت خود را ساعت ها در آن مکان می گذرانند. اما اگر این مکان را زیبا ندانند و برایشان جذاب و جالب نباشد؛ بلافاصله آن را ترک می کنند. پس سایبان های دکوراتیو در جذب مشتری می توانند بسیار تاثیر گذار باشند. اما یک سایه بان زیبا کافی نیست بلکه سایبان دکوراتیو باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد که در هنگام خرید باید حتماً به این معیارها توجه لازم را داشت.
حرف آخر
در مقاله پیش رو به طور مفصل به موضوع سایه بان های مغازه ای پرداختیم و با انواع آن ها آشنا شدیم و دانستم که هر کدام از انواع سایبان های مغازه ای چه مزایا و کاربردی دارند. می توان به طور کلی یک سایه بان را نسبت به سایر سایبان ها برتر دانست؛ زیرا هر یک از سایبان های مغازه ای مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. فرد کاربر پیش از خرید محصول سایبان مغازه ای باید در ابتدا به طور کامل با آن ها آشنا شود و بداند هر کدام از این سایبان ها در کدام یک از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
مرحله بعدی این است که فرد کاربر نیاز خود را بشناسد و بداند که سایبان مغازه ای در چه مکانی و برای کدام نیاز او قرار است مورد استفاده قرار گیرد. پس از این مراحل فرد کاربر باید سایه‌بان مورد نظر خود را انتخاب کند و به فروشگاه های معتبر رفته و آن را سفارش دهد. امروزه استفاده از سایه بان های مغازه گسترش بسیاری پیدا کرده است و استفاده از آن ها در هر مغازه‌ای الزامی می باشد.

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان