سایبان بازویی ارزان

سایبان شید
سایبان شید
ژوئن 9, 2022
تولید و مونتاژ چتر پایه کنار
تولید و مونتاژ چتر پایه کنار
ژوئن 9, 2022
نمایش همه

سایبان بازویی ارزان

سایبان بازویی ارزان

سایبان بازویی ارزان

سایبان بازویی ارزان

شما می توانید با سایبان بازویی ارزان ما در تمام طول سال از حیاط خود لذت ببرید. سایبان بازویی ارزان قیمت سایبان پاسارگاد نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه از شرایط آب و هوایی سخت محافظت می کنند. چه به دنبال کمی سایه اضافی باشید و چه می خواهید مهمانان خود را در دماهای سردتر راحت نگه دارید، سایبان بازویی ارزان قیمت سایبان پاسارگاد راه حلی عالی است. “بازوی تاشو” توصیفی از محصول است دو بازوی جانبی تاشو با پوشش پودری آلومینیومی که در یک منطقه در فضای باز گسترده یا جمع می شوند. سایبان بازویی ارزان قیمت سایبان پاسارگاد سایه ایجاد می کند. یکی از ویژگی های کلیدی سایبان بازویی ارزان قیمت حفاظت در برابر خورشید است و سایبان پاسارگاد راه حل های مشتریان خود را بهترین راه حل های سبک زندگی ممکن ارائه می دهد.

سایبان بازویی ارزان برای فضاهای سرگرمی در فضای باز مناسب است. با پالت رنگی گسترده و سایبان های بوم مقاوم در برابر آب، می توانید مطمئن باشید که این نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد بلکه تا سال ها دوام می آورد.طراحی محصولات ما به دقت مورد بررسی قرار گرفته است، بنابراین سایبان بازویی ارزان با هر دو، خیابان، شهر و همچنین سازه های کنار دریا مطابقت دارد. سبک منحصر به فرد آن را در هر باغ یا پاسیو متمایز می کند. سایبان دارای دو بازوی جانبی فنری (تاشونده) است که با تیر پشتی به دیوار بیرونی متصل شده است. بوم رول شده را می توان با استفاده از بازوهای پوشش آلومینیومی با پوشش پودری باز یا بسته کرد. می توانید بین دسته میل لنگ با کارکرد دستی یا دکمه فشار خودکار یکی را انتخاب کنید.

سایبان بازویی ارزان ، فضای زندگی شما را به فضای بیرونی بزرگ گسترش می دهند و راحتی یک درخت سایه دار، پاسیو یا عرشه شما را به اندازه کافی خنک می کند تا در روزهای گرم تابستان از آن لذت ببرید. بازوهای جانبی تاشو سایه بان را جمع می کنند. می توانید این کار را به صورت دستی با استفاده از دسته میل لنگ یا به صورت خودکار با استفاده از موتور انجام دهید. سایبان بازویی ارزان، زیبا و محجوب، جذابیت زیبایی شناسی کاربردهای مسکونی و خرده‌فروشی را بهبود می‌بخشد. سایبان بازویی ارزان فضای اضافی را بدون هزینه ساخت فراهم می کند، اما همچنان طراحی شیک و محافظت 100% را به شما می دهد.

اگر به درستی از سایبان بازویی ارزان برزنتی مراقبت شود، بیش از یک دهه به شما خدمات می دهد. استفاده از بوم بدون محو شدن فقط وارداتی که رنگ آمیزی شده و تمیز است تا در برابر لکه شدن سایبان بوم مقاومت کند، فضای بیرونی را اضافه می کند و در عین حال از ساخت و ساز نامرتب و گران قیمت جلوگیری می کند. اگر می خواهید سایبان بوم شما برای مدت طولانی دوام بیاورد، نگهداری فصلی به شدت توصیه می شود. تمیز کردن آسان‌تر نیست، تار عنکبوت، زباله، خاک، برگ‌ها و شاخه‌ها را با جارو پاک کنید و سپس به سادگی آن را با آب تازه بشویید. برای کارهای تمیز کردن سخت تر مانند کپک زدن، از محلول آب و یک شوینده ملایم مانند مایع ظرفشویی استفاده کنید. از یک برس نرم برای تمیز کردن ناحیه کپک استفاده کنید و سپس سایبان را با آب تمیز کاملاً بشویید. دقت لازم تضمین می کند که پارچه سایبان بازویی ارزان بین 10 تا 15 سال دوام می آورد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان