سایبان بازویی حیاط

سایبان پارکینگ ماشین
سایبان پارکینگ ماشین
ژانویه 10, 2022
سایبان تبلیغاتی مغازه
سایبان تبلیغاتی مغازه
ژانویه 10, 2022
نمایش همه

سایبان بازویی حیاط

سایبان بازویی حیاط

سایبان بازویی حیاط

سایبان بازویی حیاط

بسیاری از خانه‌ها دارای یک محوطه بیرونی یا حیاط هستند که فضای بسیار خوبی را برای فضای نشیمن و اجتماعی یک خانه فراهم می‌کنند. سایبان بازویی حیاط برای ماه‌های تابستان عالی هستند، چه صبحانه‌ای در بیرون، چه استراحتی در اواسط بعد از ظهر، یا خوردن عصرانه در زیر غروب آفتاب.

اما یک حیاط بدون هیچ گونه سرپناه یا سایه ای در معرض باد و باران و آفتاب است . یک سایبان بازویی حیاط می تواند تنها راه حلی باشد که به هر طریقی، محافظت بیشتری از حیاط یا فضای بیرونی شما ایجاد کند. سایبان بازویی حیاط پوشش مفیدی را ارائه می دهد که اگر هوا خیلی مرطوب یا خیلی گرم شد، می توانید زیر آن پناه بگیرید و یک فضای اضافی در بیرون برای نگهداری مبلمان باغ بدون نگرانی در مورد باران به شما می دهد. سایبان بازویی حیاط همچنین می تواند به شما و خانواده تان محافظت لازم را در برابر نور خورشید در زمانی که در تابستان بیش از حد قوی می شود، ارائه دهد. برای مثال، سایبان‌های با ژل ملینکس پوشانده شده‌، که به نور طبیعی اجازه می‌دهد در پناهگاه نفوذ کند اما اشعه‌های مضر UV را فیلتر می‌کند.

این بدان معنی است که کودکان می توانند زیر سایبان بازویی حیاط بازی کنند و در برابر نور خورشید محافظت شوند. سایبان بازویی حیاط برای والدینی که نگران قرار گرفتن در معرض بیش از حد اشعه هستند، اطمینان بخش است. سیستم‌های ژل‌دار همچنین از محو شدن رنگ مبلمان و پارچه‌های باغ در زیر نور شدید خورشید جلوگیری می‌کنند.

سایبان بازویی حیاط از سیستم طراحی کنسولی استفاده می‌کنند، به این معنی که شما از سایه و سرپناه بدون هیچ مانعی در پاسیو یا تراس باغ خود حداکثر بهره را خواهید برد. سایبان بازویی حیاط کاملاً خود نگهدار است که نیاز به ستون ها یا پایه های بزرگ برای نگه داشتن سقف را از بین می برد. این نه تنها به این معنی است که شما همان مقدار فضای بیرون را حفظ خواهید کرد، بلکه تضمین می کند که هنگام بازی در حیاط، چیزی برای برخورد یا افتادن کودکان به آن وجود ندارد.

اندازه و طراحی سایبان بازویی حیاط

سایبان بازویی حیاط را می توان دقیقاً در اندازه و طرحی که می خواهید در کنار خانه شما نصب کرد. هر سایبان بر اساس نیازهای فردی شما طراحی شده است، به این معنی که می توانید آن را با سبک ها و رنگ های مختلف در خانه خود سفارشی کنید.

به سایبانهای شرکت سایبان پاسارگاد نگاهی بیندازید و سپس با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توان فضای حیاط را بهبود بخشید.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان