سایبان پارکینگ ماشین

سایبان مغازه بازویی
سایبان مغازه بازویی
ژانویه 10, 2022
سایبان بازویی حیاط
سایبان بازویی حیاط
ژانویه 10, 2022
نمایش همه

سایبان پارکینگ ماشین

سایبان پارکینگ ماشین

سایبان پارکینگ ماشین

سایبان پارکینگ ماشین

سایبان پارکینگ ماشین با محافظت در برابر آفتاب و گرما به حفظ محیط خنک تر برای وسایل نقلیه کمک می کند. برای دارندگان خودرو، افزایش عمر وسیله نقلیه مهم است. ایجاد مناطق سرپوشیده با سایبان پارکینگ ماشین برای مشتریان و کارمندان شما کمک می کنند که ضمن حفظ شرایط آب و هوایی بهینه, بهره وری را به حداکثر برسانید. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در تمام طول سال و نه تنها در تابستان مهم است.سایبان پارکینگ ماشین محافظت موثری در برابر تشعشعات خورشیدی، تگرگ، باران و گرد و غبار ایجاد می کند. محیطی خنک برای مشتریان و کارمندان فراهم کنید تا کسب و کار سودآور خود را حفظ کنند و مشتریان شما مدت زمان بیشتری در محل شما بمانند. استفاده از سایبان پارکینگ ماشین به شما کمک می کند تا همه وسایل نقلیه را در شرایط مطلوب نگهداری کنید. مزیت منطقه تحت پوشش سایبان پارکینگ ماشین کنترل میزان نور خورشید مورد نظر، پوشش اشعه ماوراء بنفش، محافظت در برابر تگرگ، محافظت در برابر باران، در برابر انواع خاصی از حشرات، باد و گرد و غبار است. همچنین سایبان پارکینگ ماشین را می توان در طرح های مختلف خریداری کرد و متناسب با فضای مورد نیاز با توجه به نیازهای خاص هر مشتری تولید کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم سایبان پارکینگ ماشین این است که دمای شدید را کاهش می دهد.

سایبان پاسارگاد شرکتی است که کلیه خدمات فنی سایبان پارکینگ ماشین را در قالب های مختلف مانند مدل های شیبدار، مستقیم، سنتی، دوبل یا بادبانی تولید، نصب و ارائه می کند. ساختار اینها از آلیاژهای فلزی و لاکی به رنگ دلخواه تشکیل شده است. سایبان پارکینگ خودرو را می توان در سایزهای استاندارد و یا در هر سایز دیگری که متناسب با فضای مشتری باشد تولید کرد. برای پوشش سایبان پارکینگ ماشین، انواع مختلفی از مواد مانند بوم پی وی سی، پلی اتیلن با چگالی بالا ریز سوراخ شده یا پلی اتیلن دریز با طیف رنگی وسیع در دسترس است.

این مدل‌ها را می‌توان در مناطق صنعتی، سوپرمارکت‌ها و غرفه‌های خودرو مشاهده کرد. با این حال، با گذشت زمان، سایبان پارکینگ ماشین، با توجه به کارایی و تطبیق‌پذیری آن‌، به طور فزاینده‌ای بخشی از فضاهای مختلف می تواند باشد و حتی برای نگهداری از لوازمتان استفاده کنید و یا به عنوان سایه بان برای گذراندن یک روز در حیاط منزل بکار ببرید.

 مدلهای مختلف سایبان پارکینگ ماشین

  • سایبان پارکینگ ماشین مدل اریب
  • سایبان پارکینگ مدل مستقیم
  • سایبان پارکینگ مدل سنتی
  • سایبان پارکینگ مدل دوبل
  • سایبان پارکینگ مدل بادبان

برای جزئیات فنی بیشتر در مورد مدل ها با شرکت سایبان پاسارگاد که مرجعی در این زمینه محسوب می شود، تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان