سایبان متحرک مغازه

تولید سایبان برقی
تولید سایبان برقی
دسامبر 8, 2021
سایبان مغازه بازویی
سایبان مغازه بازویی
ژانویه 10, 2022
نمایش همه

سایبان متحرک مغازه

سایبان متحرک مغازه

سایبان متحرک مغازه

سایبان متحرک مغازه

سایبان متحرک مغازه برای مغازه های خرده فروشی خیابانی به دلایل زیادی استفاده می شود. حفاظت از نمایشگرها و کنترل گرمای تابستان و جلوگیری تابش آفتاب مستقیم از طریق ایجاد فضای بیرونی برای مشتریان و ایجاد فضایی دلپذیر و نیز محافظت از آفتاب و بارندگی از مزایای سایبان متحرک مغازه است. سایبان متحرک مغازه اگر برقی باشد می توان با کنترل از راه دور باز و بسته کرد و استفاده از سایبان متحرک مغازه باعث می شود دکوراسیون مغازه زیباتر شود .
بیشتر سایبان‌های متحرک مغازه باید جمع شونده باشند و گزینه‌هایی برای رسیدن به این امر وجود دارد. اولین گزینه، روکش پارچه ای است که با استفاده از بازوهای قابل گسترش یا یک سایبان از نوع بازوی قطره ای کشیده و جمع می شود. این جایی است که پارچه دوباره روی یک رول به داخل و خارج می‌چرخد.

سایبان متحرک مغازه شخصی یا تبلیغاتی

یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های استفاده از سایبان بزرگ، تبلیغ کسب‌وکار شما از طریق چاپ آرم شرکت و عبارت روی جلد پارچه‌ای اغلب بزرگ است که در خارج از محل شما در معرض دید همه قرار میگیرد.

سایبان متین می‌تواند خدمات چاپ کاملی را با علامت‌نویسی روی بسیاری از انواع پارچه ارائه دهد تا به ارتقای کسب‌وکار شما کمک کند. نورپردازی که به دقت قرار داده شده است همچنین باعث می شود پیام و برند شما در طول سال، روز و شب دیده شود.

فن آوری های پیشرفته در سایبان متحرک مغازه

سایبان متین انواع مختلفی از سیستم‌های سایبان متحرک مغازه را ارائه می‌دهد که در آن طراحی به‌طور خاص برای نیاز شما انجام خواهد شد. پروفیل های کاملاً مسطح جلو در سیستم های سایبان طراحی شده برای ادغام در نمای بالای ویترین مغازه به این معنی است که وقتی سایبان جمع می شود دیده نمی شود.

همچنین، سایبان‌هایی را ارائه می‌دهیم که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هنگام جمع شدن، سایبان بیرون زده باشد، سایبان متین گزینه‌هایی را برای سیستم‌های روشنایی LED ارائه می‌دهد و با سیستم‌های روشنایی در نمایه بخش جلویی ارائه می‌دهد .سایبان متحرک مغازه ها، کافه ها یا رستوران های مدرن و شیک معمولا از این مدل استفاده می کنند. برای بسیاری از رستوران‌ها، سیستم محکم‌تری را در صورت نیاز با استفاده از ترکیبی از چارچوب و پارچه جمع شونده ارائه می‌کنیم. این سیستم‌ها نسبت به سایبان‌های معمولی بادگیرهای بسیار بزرگتری را ارائه می‌دهند و همچنین از این مزیت برخوردارند که آب باران به سمت جلو هدایت و تخلیه می‌شود و در هیچ نقطه‌ای از طرفین نمی ریزد، بنابراین محافظت بسیار بهتری در هنگام باران ارائه می‌کند. با وجود یک چارچوب آلومینیومی در محل، شما همچنین می توانید در صورت نیاز سیستم های حفاظتی بیشتری را به جلو و کناره ها اضافه کنید، که حفاظت و راحتی در فضای باز را برای مشتریان افزایش می دهد.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان