سایبان برقی فول باکس

سایبان تبلیغاتی مغازه
سایبان تبلیغاتی مغازه
ژانویه 10, 2022
اجرا و نصب سایبان بازویی-1
اجرا و نصب سایبان بازویی
مارس 7, 2022
نمایش همه

سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فول باکس

در سایبان برقی فول باکس به طور کامل پارچه سایبان، بازوها و مکانیسم غلتکی را با دو کاور از جنس آلومینیوم در بر می گیرند تا از آنها در برابر آب و هوا محافظت کنند. هنگامی که سایبان برقی فول باکس جمع می شود یا بسته می شود، پارچه به طور کامل در داخل کاست غلت می خورد و بازوها به سمت داخل جمع می شوند. این تضمین می کند که پارچه و قطعات متحرک نمی توانند دیده شوند یا در معرض باد یا باران قرار نگیرند. علاوه بر محافظت از سایبان، این یک گزینه هوشمند و شیک نیز هست.

مزایا و معایب سایبان برقی فول باکس

• پوشش کامل پارچه و قطعات متحرک
• پرداخت هوشمند و شیک
• هزینه نسبتا بالا
• یک طرفه می باشد و به دیوار متصل می شود
• در مغازه، منزل، باغ، رستوران یا ویلا می تواند استفاده شود.
• تماما از جنس آلومینیوم فابریک
• سایبان ها نرم و بدون صدا حرکت می کنند
• قابلیت تنظیم زاویه
• پارچه های ضد آب و با قابلیت چاپ

وقتی سایبان برقی فول باکس ذکر می شود، این اصطلاح در ایران گاهی با نام سایبان فول کاست ذکر می شود. اگر سایبان برقی فول باکس شما روی دیوار نصب شده باشد و از سقف محافظت زیادی دریافت نکند، سایبان برقی فول باکس انتخاب مناسبی است. زیرا با این مدل سایبان پارچه و کل مکانیزم بازو در یک کاست کاملا بسته جمع می شوند. این بدان معنی است که پارچه و مکانیسم سایبان در زمانی که از سایبان برقی فول باکس خود استفاده نمی کنید به طور مطلوب در برابر باران و گرد و غبار محافظت می شود.

سایبان برقی فول باکس یک سایبان بازوی تاشو بسته است که پارچه، مکانیزم، موتورهای باز و بسته کننده و همچنین بازوها را در خود جای داده است. شکل جعبه کاست بسته به مدل متفاوت است. مستطیل شکل،مدل اردک با بازیگوشی به دلیل ظاهر گرد و فشرده آن نامگذاری شده است، شکل D ، و بیضی انواع شکل های سایبان برقی فول باکس است.

پرتو متقاطع سایبان جعبه کاست را می‌بندد تا همه چیز را از اثرات مخرب اشعه ماوراء بنفش، باران شدید، تگرگ، باد و اسپری دریای شور محافظت کند. این محصول عمرطولانی دارد و سرمایه گذاری ای است که سال به سال بازدهی را به همراه دارد.
مواد عالی که ما سایبان برقی فول باکس استفاده می‌کنیم شامل اکستروژن‌های آلومینیومی تحت یک فرآیند کروماتاسیون قرار می‌گیرند که تضمین می‌کند پوشش به بهترین شکل ممکن به آنها می‌چسبد. پارچه‌های سایه‌دار و مسدودکننده UV نمونه دیگری از ظرافت هایی است که در طرح‌های ما یافت می‌شود. همچنین می توانید برند و تبلیغات خود را روی سایبان برقی فول باکس چاپ کنید.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان