سایبان بازویی مغازه

سایبان چتری پایه وسط
سایبان چتری پایه وسط
مارس 7, 2022
سایبان بازویی برقی
سایبان بازویی برقی
می 10, 2022
نمایش همه

سایبان بازویی مغازه

سایبان بازویی مغازه

سایبان بازویی مغازه

سایبان بازویی مغازه

از سایبان برای مصارف مختلف استفاده می شود از جمله دوری از نور آفتاب و یا خیس نشدن در زیر باران و برف که هرکدام از سایه بان های مختلف را در محل های مختلف و به منظور های گوناگون مورد استفاده قرار می دهند. یکی از انواع سایه بان که امروزه بسیار پرکاربرد نیز می باشد سایبان بازویی مغازه است که در بالای درب ورودی مغازه ها سایبان بازویی را قرار داده و از ورود نور آفتاب به داخل مغازه در زمان های تابش شدید نور و یا وارد شدن آب برف و باران به داخل مغازه در روزهای بارانی و برفی جلوگیری می کند. سایبان بازویی مغازه یک محصول ضروری برای هر مغازه دار است که می خواهد رفاه مشتریان خود را در داخل مغازه در نظر بگیرد. همچنین برخی از مغازه داران برخی از محصولات و جنس های خود را درجلوی درب مغازه می چینند که وجود یک سایبان بازویی برای حفاظت از این محصولات در برابر نور خورشید و همچنین برف و باران الزامی می باشد. در غیر اینصورت مغازه‌دار بایستی ضررهای زیادی را متقبل شود.

سایبان بازویی مغازه انواع مختلفی دارد که در نوع کاربرد آن می‌تواند به صورت کلاسیک و یا کالسکه ای نیز باشد و بسته به محل مورد نظر و همچنین سلیقه مشتری سایه بان مخصوص آن محل برای ایشان در نظر گرفته می شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی با قرار دادن یک موتور متحرک در کنار سایه بان می توانید سایبان های بازویی مغازه را از حالت دستی و ساده به حالت موتور دار تبدیل کرده و تنها با فشار دادن یک ریموت سایبان را باز کرده و یا آن را بست. به همین خاطر استفاده از سایبان بازویی مغازه برقی ساده تر و به مراتب راحت تر است و می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای مغازه داران باشد که وقت کافی برای باز و بسته کردن سایبان های خود ندارند و از روی بی حوصلگی و خستگی سایه بان خود را باز نمی کنند.

اگر شما نیز برای مغازه تان به یک سایبان بازویی نیاز دارید می توانید با سایبان پاسارگاد تماس گرفته و سایبان موردنظرتان را به صورت سفارشی انتخاب کنید. انتخاب شما می تواند با طرح اندازه و جنس پارچه به دلخواه باشد که سایبان پاسارگاد ایده های مورد نظرتان را برای مغازه تان پیاده سازی می کند.

 

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان