سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی

سایبان خودرو جمع شو
سایبان خودرو جمع شو
ژوئن 9, 2022
چترپایه کنار4-4
چتر پایه کنار قطر 4*4
ژوئن 9, 2022
نمایش همه

سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی

سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی

سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی

سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی

سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی به ​​عنوان پوششی برای پاسیو، بالکن یا کاربردهای تجاری مانند رستوران ها و مغازه ها ایده آل است. با یک سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی می توانید اتاقی در فضای باز ایجاد کنید که در برابر آفتاب یا باران سبک محافظت می شود. در سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی، بازوها به جای سایبان های دیگر به صورت عمودی تا می شوند. سایبان های بازویی تاشو نیازی به پایه یا تکیه گاه عمودی ندارند و بنابراین این ناحیه می تواند بدون هیچ پایه نفوذی شفاف و بدون مانع باقی بماند. هنگامی که سایبان جمع می شود، فضا عاری از هرگونه سازه است.سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی برای کنترل گرما طراحی شده‌ است و می‌توانند به صورت دستی رول شوند یا بر اساس زاویه تابش خورشید به‌صورت خودکار تنظیم شود. سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی سایبان پاسارگاد که با استفاده از پارچه‌های اکریلیک سبک و بادوام تولید می‌شوند، سایه‌ای عالی ایجاد می‌کنند و می‌توانند مناطق بزرگ را پوشش دهند. در صورت بسته شدن، این سایبان ها به صورت یک بسته فشرده در مقابل دیوار جمع می شوند. سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی را می‌توان زیر لبه‌ها یا سقف قرار داد. پارچه در هنگام پیچیدن در برابر آب و هوا محافظت می شود و طول عمر پارچه و سایبان را افزایش می دهد. عملکرد با مکانیزم دسته میل لنگ یا خودکار برای راحتی بیشتر است. با سنسورهای خورشید و باد، سایبان‌های شما به‌طور خودکار در آب و هوای شدید جمع می‌شوند. سایبان های موتوری را می توان به یک سیستم اتوماسیون خانگی نیز متصل کرد. در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و از زندگی راحت با اتوماسیون سایبان لذت ببرید.

سایبان پاسارگاد طراحی سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی شیک را برای محافظت از شما در برابر آسیب را ارائه می دهد. سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی بدون دردسر گرفتن مجوز، یافتن پیمانکار یا انجام یک پروژه بزرگ بازسازی، به فضای زندگی شما در فضای باز سایه می افزاید. سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی سایبان پاسارگاد مورد علاقه ما است زیرا با انواع روکش دیوارها سازگار است، تنظیم آن آسان است و از پارچه مقاوم در برابر UV و آب ساخته شده است. سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی به دلیل تطبیق پذیری و دوام خود متمایز است و آن را به بهترین انتخاب ما برای بیشتر مکان ها تبدیل می کند. بسته به فضایی که باید بپوشانید، می توانید انتخاب کنید. پارچه از پلی استر مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر محو شدن و مقاوم در برابر آب ساخته شده است و فریم آن از آلومینیوم سبک وزن و با روکش پودری است. کار با سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی با استفاده از مکانیزم دستی میل لنگ آسان است. با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر داشت، نصب آن است. اگر می خواهید آن را در ارتفاع بالا نصب کنید ممکن است یک میل لنگ دستی مشکل ایجاد کند، بنابراین قبل از انتخاب، ارتفاع قرارگیری سایبان خود را در نظر بگیرید.

این سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی را می توان بر روی انواع دیوار از جمله آجر جامد، بتن یا چوب نصب کرد، اما برای نصب نیاز به دانش خاصی دارد. خوشبختانه، خدمات مشتریان شرکت سایبان پاسارگاد برای هرگونه سؤالی که ممکن است در حین نصب یا استفاده داشته باشید در دسترس است.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان