چتر پایه کنار قطر 4*4

سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی
سایبان بازویی پروفیل آلومینیومی
ژوئن 9, 2022
پرده شیدرول
پرده شیدرول
ژوئن 9, 2022
نمایش همه

چتر پایه کنار قطر 4*4

چترپایه کنار4-4

چترپایه کنار4-4

چتر پایه کنار قطر 4*4

روزهای گرم و آفتابی نیاز به یک چتر محکم و بزرگ دارد که ساعات بیشتری از هوای تازه و سرگرمی در بیرون را میسر می کند. چتر پایه کنار قطر 4*4 سایبان پاسارگاد، سایه ای برای کل فضای شما در گرم ترین زمان های روز فراهم می کند. با استفاده از این چترپایه کنار4*4، نیازی نیست نگران باشید که باد آرامش تابستانی شما را در سایه مختل کند. چتر پایه کنار 4*4 از مواد اولیه بادوام ساخته شده است که در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و نگهداری آن آسان است.

تنها چیزی که نیاز است این است که پایه را در محلی امن قرار دهید، پایه، چترپایه کنار4*4 را به طور ایمن و یکنواخت در باغ، پاسیو یا سایر مکان‌ها در فضای باز نگه می‌دارد. با چتر پایه کنار 4*4 اطمینان حاصل کنید که چتر افست شما همیشه محکم در جای خود قرار دارد. چتر پایه کنار قطر 4*4 ساخته شده از HDPE بادوام، شامل چند قطعه است که به راحتی در کنار هم قرار می گیرند. هر قطعه برای حمل و نگهداری سبک است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی نقطه آفتاب گیر مناسب خود را انتخاب کنید. چه بخواهید از آن برای باغ، پاسیو یا استخر خود استفاده کنید، این پایه چتر برای شما مناسب است.

چتر پایه کنار قطر 4*4 سایبان پاسارگاد ایده آل برای مکان های بیرونی مانند باغ، پاسیو، حیاط، ایوان و کنار استخراست. چتر پایه کنار 4*4 سایبان پاسارگاد در یک جعبه بزرگ و بدون مونتاژ حمل می شود. نکته مهم این است که چتر پایه کنار قطر 4*4 را در جایی که قصد استفاده از آن را دارید جمع کنید. اگر مجبورید آن را جابجا کنید، تکیه گاه عمودی بالایی را که چتر متصل است بردارید و فقط پایه را حرکت دهید، سپس دوباره سرهم کنید. استفاده از چترپایه کنار4*4 سایبان پاسارگاد آسان است. برای بالا بردن چتر، اهرم روی پایه ی عمودی را بچرخانید و آن را به سمت بالا حرکت دهید. می‌توانید چترپایه کنار4*4 را جابه‌جا کنید، اما برای قابل حمل بودن یا حرکت کردن طراحی نشده است.

 

 

اگر نیاز به جابجایی آن دارید، فقط باید برای انتقال آن از یک مکان دائمی به یک منطقه طولانی مدت دیگر برنامه ریزی کنید. در زمین نصب نمی شود اما برای جابجایی سنگین و حجیم است.هیچ مهارت خاصی برای مونتاژ مورد نیاز نیست. این یک چتر پاسیو بزرگ است. همچنین دارای یک پایه مستقل است که به فضای کلی چتر پایه کنار 4*4 می افزاید. چادرهای برزنتی چندین سال پیش رایج بودند و با طناب‌های ضخیم، حجیم و نشتی فراوان عرضه می‌شدند. اینها مدتهاست که با همتایان مستحکم تر، ضد آب خود جایگزین شده اند. با ما تماس بگیرید تا در مورد مواد پارچه سایبان ما بیشتر بدانید.

دیدگاه ها بسته شده است

× استعلام قیمت و مشاوره رایگان